Regulamin
I.Informacje ogólne
Niniejszy regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych. Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem serwisu internetowego www.staresarbinowo.pl lub telefonicznie jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line bądź telefonicznie. Podmiotem zarządzającym jest
ELEKTRO-SYSTEM Hurtownia Elektrotechniczna I. Kucharski Spółka Komandytowa
62-100 Wągrowiec ul. Kcyńska 20
NIP 766-199-44-26
numer rachunku bankowego:
PKOBP S.A.
48 1020 3903 0000 1702 0111 7076
II. Zasady rezerwacji
1. Celem dokonania rezerwacji on-line Gość wypełnia tabele danych osobowych zamieszczoną na stronie internetowej www.staresarbinowo.pl, dotyczącą wybranego lokalu. System automatycznie zaznacza wybrany apartament jako zarezerwowany. Kwota zaliczki w większości przypadków wynosi 40% ceny usługi. W przypadku braku dokonania wpłaty w terminie dwóch dni, system anuluje rezerwację. W przypadku dokonywania rezerwacji na trzy dni przed planowanym przyjazdem konieczne jest potwierdzenie złożonej rezerwacji telefonicznie.
2. Rezerwacja telefoniczna lub e-mailowa
W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie lub tez e-mailowo wypełniając formularz rezerwacyjny umieszczony na stronie. Na adres e-mail Gościa zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego obiektu, która jest utrzymywana przez system przez 48h - w tym czasie musi wpłynąć na podane konto zaliczka nie mniejsza niż 40% ceny usługi, w przypadku braku potwierdzenia dokonania wpłaty zaliczki w ciągu 48h rezerwacja będzie anulowana.
3. Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania rachunku bankowego firmy. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zaliczka, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu u osoby przekazującej klucze do apartamentu. Ceny widniejące na stronie są podawane w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
III. Anulowanie rezerwacji
W przypadku anulacji przyjazdu wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. Wyjątkiem od tej reguły będzie sytuacja, gdy Gość wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconej zaliczki, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Gościa w transakcji. Nowy Gość przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
IV. Zmiany w rezerwacji
Chęć zmiany terminu w dokonanej rezerwacji, Gość powinien zgłosić nie później niż na 14 dni przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu. Tylko pod tym warunkiem firma rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Gościa. W przypadku, gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, zaliczka nie podlega zwrotowi.
V. Warunki umowy najmu
1. Ostateczne potwierdzenie rezerwacji stanowi Umowę Najmu, która wchodzi w życie pod warunkiem zapłaty całkowitej kwoty rezerwacji (pomniejszonej o sumę wpłaconej wcześniej zaliczki) .Umowa Najmu jest zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a Gościem i obejmuje wyłącznie wynajem obiektu ( jedno miejsce postojowe na parkingu).Ceny widniejące na stronie są podawane w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT. Gość ma prawo do regulowania kwoty rezerwacji gotówką, przelewem lub kartą. W przypadku płatności kartą właściciel obiektu jest uprawniony do wykorzystania następujących danych
- nazwa, numer karty płatniczej, informacje do kiedy karta płatnicza jest ważna, kod CVV, kwotę transakcji.
2. Cena - podana w opisie apartamentu obejmuje opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie - w sezonie grzewczym), pościel i ręczniki (jeden komplet dla każdej zgłoszonej w rezerwacji osoby). Obowiązująca w Sarbinowie opłata klimatyczna za osobę, za każdy dzień pobytu, doliczana jest dodatkowo do kwoty należności za pobyt. Dodatkowa wymiana ręczników oraz pościeli podczas pobytu podlega opłacie w cenie 25zł za komplet. Cena nie obejmuje kosztów sprzatania końcowego i dezynfekcji, którą Klient uiszcza przy rozliczeniu końcowym swojego pobytu i wynosi za apartament dwukondygnacyjny-180zł , parterowy- 150zł.
-nazwa, numer karty płatniczej, informacje do kiedy karta płatnicza jest ważna, kod CVV, kwotę transakcji.
3. Odbiór kluczy - przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu, chyba, że inaczej uzgodniono z osobą odpowiedzialną za klucze. Kaucja w wysokości 300 - 500 PLN zostaje pobrana pierwszego dnia i zwrócona Gościowi ostatniego dnia pobytu, po przyjęciu apartamentu bez uwag.
Zameldowanie po godzinie 22:00 i wymeldowanie przed godziną 8:00 powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy.
4. Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty za pobyt nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu.
5. Gość ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za klucze o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.
6. Gość może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.
7. Gość odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi on lub jego dzieci w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu oraz zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za klucze o wszelkich szkodach, zobowiązuje się tez do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.
VI. Zasady obowiązujące podczas pobytu
1. Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby podanej podczas rezerwacji. Gość zobowiązany jest do poinformowania właściciela obiektu lub osobę przekazującą klucze o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę osób podaną w rezerwacji, osoba odpowiedzialna za klucze może odmówić wydania kluczy do obiektu.
2. Każdy z Gości zobowiązany jest do poszanowania mienia Właścicieli oraz przestrzegania ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego. W przypadku stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku publicznego, mamy prawo i obowiązek interweniować, aż do natychmiastowego zerwania umowy włącznie. Gość zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz starannego przechowywania kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
3. Wcześniejszy, nieuzgodniony wyjazd Gości bez przekazania apartamentu przy udziale przedstawiciela firmy , może spowodować roszczenia ze strony tej firmy.
4. Wewnątrz obiektów mieszkalnych obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu oraz innych używek.
VII. Bezpłatny pobyt dziecka
Dziecko do lat 3, śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci płacą normalną cenę.
VII. Opłata za zwierzęta
Na stronie internetowej danego apartamentu istnieje informacja o możliwość zabrania ze sobą małych zwierząt, w szczególności psów małych ras lub kota, opłata za zwierzę wynosi 20 zł za dobę. Jednocześnie Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę i jest zobowiązany do zadośćuczynienia tym szkodom.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego lub zamiennego terminu rezerwacji. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę.
IX. Reklamacje
W przypadku wykrycia wad Usługi, Gość ma prawo do jej reklamacji. Złożenie reklamacji może nastąpić w ciągu doby od chwili wykrycia wady, jednak nie później niż w ciągu
2 dni od dnia rozpoczęcia trwania rezerwacji. O ile istnieją uzasadniające to okoliczności, w ramach reklamacji, Gość może wnosić o zwrot zapłaconej ceny, jej obniżenie, usunięcie wad. Reklamację należy złożyć do właściciela obiektu osobiście lub drogą telefoniczną lub za pomocą poczty elektronicznej.
Właściciel obiektu w najszybszym możliwym terminie ma czas, aby ustosunkować się do reklamacji i przkazać informację o jej przyjęciu lub odrzuceniu.
X. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe Gości są przetwarzane przez właściciela obiektu z uwzględnieniem przepisów prawa
obowiązujących w tym zakresie - w szczególności podane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie
z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).
2. Administratorem danych osobowych przekazanych sprzedawcy jest firma ELEKTRO-SYSTEM hURTOWNIA ELEKTROTECHNICZNA I.KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Wągrowcu przy ulicy Kcyńskiej 20.
3. Właściciel obiektu przetwarza dane osobowe Gości w celu realizacji, świadczenia Usług
drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie
na podstawie przepisów prawa lub zgodnie z jego brzmieniem zgody wyrażonej przez Gościa.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak nie podanie niezbędnych danych osobowych
może uniemożliwić złożenie rezerwacji.
5. Właścicel obiektu odpowiada za należytą ochronę przekazanych mu danych osobowe i dokłada wszelkich
starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji rezerwacji.
7. Każdemu z Gości, jako podmiotowi danych przysługuje prawo wglądu w treść swoich danych
osobowych, a także prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia lub całkowitego
zaprzestania przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych pomiędzy
administratorami.
9. W przypadku stwierdzenia naruszeń praw związanych z ochroną danych osobowych, Gość może
złożyć skargę organowi nadzorczemu. W celu realizacji swoich praw należy się skonstatować
z administratorem danych pod adresem: www.staresarbinowo.pl